Bez kategorii

Nie wierzę, że wracam. Serio!

6 stycznia 2015

Niby zwyczajny dzień. Zima, śnieg, Słoneczko. Nic konkretnego się nie dzieje, ale własnie, to ALE jednak coś drgnęło, zapaliła się żaróweczka. A może by tak spisać wyprawę na Kubę, a może by tak podzielić się tym ze światem?, a może by tak od czasu do czasu coś tutaj napisać, aby zostało na pamiątkę.? Z tych […]

Powrót

27 czerwca 2013

Wracam w lipcu na stare śmieci!

widzę niebo – nie myślę

26 marca 2012

Czasami tu zaglądam, chyba z przyzwyczajenia czytam archiwum. Lubię te wspomnienia, które na tej stronie ukryte w kalendrzu drzemią. Lubię tu zaglądać, czuję się tak swojsko. Ciężko ogarnąć zmiany na blog.pl,- no tak nie zaglądałam tutaj od czerwca… Chyba już nie potrafię pisać tak o niczym i o wszystkim, ale może powrócę na stare śmieci. […]

czerwcowo

10 czerwca 2011

Ostatnia notka z kwietnia, pozdro dla mnie:). W ogole zapomnialam o istnieniu bloga, chyba wiosna mnie pochłoneła, zycie, muzyka, nie wiem? W maju minęło 7 lat tego bloga. Kurde nieźle, że przez siedem lat opisywałam tu swoje marzenia, plany, życie. Jedna głupia strona wtedy bodajże kupiona za magiczne 2 zł smsem. Nawet jeszcze pamiętam jak […]

!

4 kwietnia 2011

Mam ochotę na jabłkowego reddsa w parku. Na skakanie przez kałuże, i puszczanie baniek mydlanych. Ochote na duże litrowe lody zjadane drewnianymi patyczkami. Na duuuużą paczkę słonecznika z biedronki, i obserwowanie chmur. Na miły spontaniczny zupełnie niezaplanowany, acz szalony i pełen dobrych wibracji dzień. Mam ochotę na nie myslenie o przyziemnych sprawach, tylko o niczym […]


  • RSS