oooo piekna dziewczyno posmaruj mi plecy margaryną…:)

13 lutego 2011

Zaliczyłam wczoraj dobry, punkowo ska:P koncert. Podwórkowi Chuligani to chyba jeden z zespołów przy których chce sie skakać tak poprostu, teksty nie powalaja ale nie o to chodzi byle było dobre napierdalanko:D. Do tego Bachor ( prawie pół koncertu w kolejce do toalety- całkowicie mnie pogrążyło, trzeba było nie pić), i Załoga Andrzeja, i miły akcent Jarocina :). Oczywiscie spodziewałam sie, że zawitaja na ten koncert sami punkowcy, i tak było, ochrona w ogole nie reagowała, koleżanka weszła z puszka coli i termosem normalnie do środka, więc i  jabole turlały sie po ziemi, normalka. Ta subkultura nie przemawia do mnie, ale szanuje oczywiscie ich wizerunek, poglądy, no tego picia, dojenia do totalnego udpodlenia to cięzko zrozumieć, sepienie kasy wieczna laba i sielanka. Prawdziwych punków juz nie ma, no może jacys starzy wyjadacze:P, jak tak sobie myslę, patrząc na ta młodzież, że za jakies 10 lat będą siedziec w biurowcach, prowadzic działalności… zmienią sie poglądy, nie wazny będzie irokez i chlanie jabola, tylko rzeczywistość.
No ale póki co, stwierdzam że fajnie był to koncert, przezycie, acz no zakaz palenia a wszyscy kopcili jak kominy:P, docenia sie powiew zimnego powietrza po wyjściu z takiej sauny dymów :). Pozostaje dalej w tych klimatach, i wkarczam w 4 semstr moich pieknych studiów. Ciekawe co nas czeka, oby same przyjemne zajęcia:).
Miłej niedzieli:)

3 Odpowiedzi na “oooo piekna dziewczyno posmaruj mi plecy margaryną…:)”

  1. 1 Agata Pisze :

    Na pewno będą tylko i wyłącznie przyjemne zajęcia! I to jedno wspaniałe okienko! :)
    Ty to żeś jest stary wyjadacz koncertów xD

  2. 2 cibiraszka Pisze :

    Ciekawe co później z dziarami zrobią ;) gratuluje przejscia do wyższego levelu studiów, chciało by się powiedzic że to nie prince of persja i dzasmina ta nie czeka no ale zawsze mozna byc indiana dzonse i znlezc magistryczny artefakt

  3. 3 kwiatuszek-agusia Pisze :

    i kolejny koncert :) super.
    gratuluje zaliczenia semestru : )

Napisz odpowiedź


  • RSS