Archiwum Lipiec, 2004

Cóż by tu żec…. :P

28 lipca 2004

Jeszcze niedawno byłam na koloniach a tu juz prawie koniec lipca.. ojej za szybko to leci, ale trzeba sie cieszyc jeszcze tym pieknym miesiacem sierpniem ;P Od ostatniej notki u mnie w zyciu nic ciekawego sie nie wydarzyło, siedze tu w Rudzie nudze sie cholernie, oglądam co chwile zdjecia z kolonii, i wściekam sie z […]

„Słońce za czasów Kopernika…..

19 lipca 2004

zatrzymalo sie” Ksiądz Łazy:DD Moze po kolei, a mianowicie pewnej pieknej slonecznej niedzieli cala nasza kolonia wybrala sie do pobliskiego kościółka w Łazach na wieczorna msze (ale ukulałam):D No wiec, stalismy tak na dworze komary nas gryzły, i ksiadz zaczał połgodzinne kazanie… Ksiadz zaczyna słowem: „Slońce” Drodzy bracia i siostry spojrzcie na slońce” My: ooooo!!:Dwow […]

Witam, witam :))

13 lipca 2004

Wczoraj ok. godzinki 20 wrociłam niestety z dwutygodniowego pobutu na koloniach w Łazach, ech.. wszystko ma swoj niestety poczatek i koniec.. ale powolutku.. Tych koloni trudno opisac jednym zdaniem, byly wprost rewelacyjne, najlepsze i och ach!:D Gdy weszłyśmy z Klaudia do autokary zaraz zaczelysmy z wszystkimi rozmawiac spiewac i caly autokar syzbko sie rozkrecił, byly […]


  • RSS